Thursday, December 6, 2012

Produk Terbaru EMAS8KILO




Alhamdulillah..berbekalkan ilmu dan tunjuk ajar dari Mentor saya saudara Mohd Hasnizam Hj Muda dalam seni berniaga emas dan juga selok belok emas sebagai simpanan, Akhirnya saya kini mampu berdiri di tapak sendiri sebagai salah seorang yang akan cuba membantu anda dan juga sebagai pemudahcara anda yang baru ingin mengenali emas.. terima kasih saya ucapkan kepada beliau Saudara Mohd Hasnizam. Hanya Allah sahaja yang dapat membalas jasa tuan


Tanggal 10 disember nanti adalah titik permulaan saya sebagai salah seorang Speaker di Public Gold cawangan K.Terengganu.. saya akan dedahkan pada anda strategi MESTI kaya dan berjaya bersama Public Gold.. Apakah yang bermain dalam minda anda? Apakah itu emas? Apakah itu Public Gold? Atau apakah itu bla bla bla? Atau apa2 sahaja persoalan anda? Datang sahaja temui saya di tempat yang tertera diatas atau hubungi saya melalui nombor yang tertera.. segerakan pengesahan tempat duduk anda kerana tempat adalah sesangat terhad kepada 25 orang sahaja..


* Saya juga berbesar hati nak hadiahkan 10 dirham keluaran Public Gold yang bernilai Rm140.00 kepada anda yang bertuah hadirkan diri pada 10 Desember nanti..tertakluk kepada terma dan syarat..


Jumpa disana.. ha macam tu



No comments:

Post a Comment