Friday, November 30, 2012

Rezeki dhuha utk anda.


Rezeki dhuha utk anda. Itu pun jika anda bertindak pantas, tangkas, cergas.

Saya masih lagi berada di bumi Melaka sebelum berangkat ke Senawang N9. Apa yg saya nak kongsikan ialah sebuah buku yg sangat menarik dan betul2 memberi manfaat kpd pembacanya lbh2 lagi jika anda pengemar baca graf harga emas. Kelakar badak jika tgk graf harga emas tapi tgk graf tidak dengan elmu seni baca graf. Badak x k
elakar mcm tu.

So memandangkan saya amat rapat dgn penulis buku nie yg sgt hebat malah pakar dlm candlestic pattern. Meraih keuntungan ratusan ringgit setiap malam dan boleh saya bantu aturkan jadual anda berhajat utk dptkan personal coaching dgn beliau.

Pasal buku nie boleh la utk saya bantu anda utk dapatkan buku ini. Yuran kehidupan utk dapatkan elmu dlm buku nie hanya RM50 sahaja. Sedangkan pulangan puluhan ribu anda boleh dapat jika anda amalkan apa yg terkandung dalam buku nie.

Selain itu saya cuba bantu anda utk paksa penulis turunkan tandatangan dan lebih kejam lagi saya merayu pada beliau utk mendoakan kejayaan anda serta menulis nama anda pada buku tersebut. Wahhhh luar biasa hebat.

Saya nak bantu anda. Itu pun kalau anda nak bantu diri anda sendiri kikiki.

Salurkan yuran kehidupan anda sbg trader sbyk RM50 kpd saya di akaun Maybank 113015257902 atas nama Mohd Hasnizam Hj Muda. Tambah RM10 jika memerlukan saya pos. InsyaAllah saya realisasikan hajat anda.

Layari melakafx.com utk baca penulisan beliau. Beliau adlh guru saya dlm seni baca graf harga emas dunia. Web beliau menjadi rujukan trader di luar Malaysia. Hebattt. Buku dlm bahasa melayu dgn bahasa yg mudah difahami.

Tanpa ilmu hidup anda menjadi hambar.

Fast Action = Fast Result
Massive Action = Massive Result
Power Action = Power Result
Terhegeh2 Action = Terhegeh2 Result
Sedak doh wase Action = Parokkk Result

Sedak doh wase..

No comments:

Post a Comment