Wednesday, November 21, 2012

Tahniah Puan Norliza Arshad new PD Public Gold



Tahniah Puan Norliza Arshad new PD Public Gold didikan Emas8kilo. Beliau seorang pakar dlm pengurusan kewangan dan juga trainer beberapa bidang kepakarannya juga seorang pegawai kanan perakaunan di sebuah universiti terkenal di Malaysia juga memilih PUBLIC GOLD sebagai platform simpanan emas bermatlamat. Itu pun setelah beliau kaji rapi tentang keuntungan emas fizikal spread rendah, kecairan tingg
i, syarikat yg berwibawa dan mcm2 la. Pengalaman beliau banyak langgar dinding dlm emas nie membuatkan beliau tersedar ditambah pulak jumpa orang yg selayaknya cerita pasal emas hehehe.

Untuk informasi, beliau adalah dealer kpd beberapa buah syarikat emas di Malaysia nie. Langgar dinding sana dan langgar dinding sini. Setelah penat langgar dinding sana sini dan x nampak pun peluang yg dimomokkan maka beliau nekad menjadikan PUBLIC GOLD sbg platform simpanan emas yg bermatlamat. Kata beliau lagi, nak X-plan abis emas yg beliau ada yg mana spread tinggi dan lebih menguntungkan dealer dan bkn nyer penyimpan emas itu sendiri. Meskipun beliau dealer tetapi tidak selesa dgn situasi itu krn sembunyikan fakta spread dan sebagainya.

Pengalaman langgar dinding beliau boleh dijadikan pedoman dan iktibar utk peminat emas yg baru nak bertatih dan xde fokus kpd matlamat apa yg mereka mahukan. Jangan main ikut-ikut sebab kelak anda sendiri yg tersangkut. Dekati beliau utk dptkan elmu kewangan pastu tukarkan simpanan anda kepada emas fizikal.

Emas8kilo mengucapkan selamat datang sebagai warga Public Gold. Matlamat kami jelas iaitu menyampaikan elmu yg benar tentang emas dan tidak menjanjikan keuntungan bulanan atau apa2 sahaja yg dimomokan oleh hantu emas di Malaysia.

Mohd Hasnizam melaporkan utk Berita Emas8kilo. Boleh camtu?

Sedak doh wase..


No comments:

Post a Comment