Thursday, January 10, 2013

KEKERAPAN UPDATE HARGA YG SANGATTT TINGGI

Bismillahi Rahmani Rahim..
Alhamdulillah dikurniakan Allah nikmat Iman, Islam dan Ihsan (3I)
Jam tawaf ditangan kanan menunjukkan 02:35 pagi 10 Januari 2013 bersamaan 27 Safar 1434H.

Lagi beberapa hari bulan safar tahun ini meninggalkan kita. Lagi 2 minggu kita akan menyambut hari Maulidul Rasul yakni hari khamis 24 Januari 2013 tahun masihi bersamaan 12 R'awal 1434 hijriah.

Nasihat saya kepada diri saya dan semua rakan facebook, perbanyakkan selawat kepada Junjungan Besar Nabi Muhammad S.A.W penutup sekalian nabi. Fadhilat selawat amat la besar dan anda semua sendiri maklum. Tidak perlu lagi saya perjelaskan.

Lagi hebat berselawatlah atas dasar kecintaan kpd kekasih Allah ini tanpa mengharapkan sebarang balasan atau dialas dgn berhajat kpd fadhilat. Fadhilat tetap dapat sebab itu adalah janji Allah dan Dia tidak memungkiri janji. Sedak doh wase..

Sebelum saya masuk tidur dalam erti kata belayar roh, saya nak share kepada anda tentang Kenapa MESTI Emas Public Gold?

Sebenarnya terlalu banyak kelebihan dan keampuhan platform yang menguntungkan ramai pihak ini. Diawal pagi ini saya hanya mahu fokus terhadap kekerapan 'update' harga yg terpapar di website Public Gold yg bersifat telus dengan mempamerkan Harga Jual (PG Sell) dan Harga Beli Balik (PG Buy) tanpa menyembunyikan spread dan tanpa menyembunyikan harga dealer sama sahaja dengan harga pelabur atau pelanggan biasa.

Untuk informasi anda, Public Gold adalah satu2nya syarikat yg mempunyai KEKERAPAN UPDATE HARGA YG SANGATTT TINGGI, tiada syarikat lain yg dpt menandingi kekerapan tahap kecipanan ini iaitu;
20 minit sekali
3 kali sejam
72 kali sehari
504 kali seminggu
2,160 kali sebulan
26,280 kali setahun
wowww luar biasa hebat dan tiada syarikat atau kedai emas yg mampu berbuat demikian.

Saya tidak mahu mengulas panjang tetapi ianya amat penting bagi semua pihak termasuk dealer. Apatah lagi penyimpan atau pelabur yg menginginkan keuntungan maksimum.

Tahukah anda harga emas dunia aktif diawal pagi. Dimana waktu di London rancak tapi waktu di Malaysia ramai yg nyenyak tidur.

Ianya amat penting, carilah guru utk mendapatkan pendedahan ini. Saya tidak boleh bagi habis sebab saya suka melatihkan anda semua supaya mempunyai guru atau mentor yg betul bagi memastikan anda tidak mudah tergelincir dengan skim penipuan yg menggunakan emas sebagai alat utk helah mereka menipu.

Telunjuk lurus digalas ibu jari
Sahabat tulus mengasah hati budi.

Mohd Hasnizam Hj Muda
Founder Emas8kilo
Public Gold Official Speaker
Introducer Code: PG1227

No comments:

Post a Comment